mask
U bent hier: Home / Reizen met Regiotaxi Utrecht / Klachtenmeldpunt

Klachtenmeldpunt

Regiotaxi Utrecht doet er alles aan om reizigers goed van dienst te zijn. Hebt u toch een klacht, dan kunt u terecht bij het onafhankelijke klachtenmeldpunt. Het klachtenmeldpunt neemt uw klacht in behandeling en zorgt ervoor dat uw klacht op de juiste plek terecht komt.

U kunt uw klacht op drie manieren doorgeven:

  • Via een online formulier
  • Telefonisch
    Het klachtenmeldpunt is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 8 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds. Telefoonnummer: 088 - 00 25 488.
  • Per brief
    Stuur uw klacht naar Regiotaxi Utrecht, Antwoordnummer 58015, 3508 VB  Utrecht.

U ontvangt van het klachtenmeldpunt altijd een ontvangstbevestiging. Uw klacht wordt schriftelijk beantwoord.

Geschillencommissie
Als u het niet eens bent met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u dit kenbaar maken aan de Geschillencommissie. Adres: Geschillencommissie Regiotaxi Utrecht, Antwoordnummer 8130, 3500 VV  Utrecht.

Meer weten over de klachtenprocedure? Lees Vervoerreglement en klachtenprocedure Regiotaxi Utrecht