mask
U bent hier: Home / Reizen met Regiotaxi Utrecht / Klachtenmeldpunt

Klachtenmeldpunt

Regiotaxi Utrecht doet er alles aan om reizigers goed van dienst te zijn. Hebt u toch een klacht, dan kunt u terecht bij het onafhankelijke klachtenmeldpunt. Het klachtenmeldpunt neemt uw klacht in behandeling en zorgt ervoor dat uw klacht op de juiste plek terecht komt.

U kunt uw klacht op drie manieren doorgeven:

  • Via een online formulier
  • Telefonisch
    Het klachtenmeldpunt is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 9.00 uur 's ochtends tot 17.00 uur 's avonds. Telefoonnummer: 088 - 00 25 488.
  • Per brief
    Stuur uw klacht naar Regiotaxi Utrecht, Antwoordnummer 58015, 3508 VB  Utrecht.

U ontvangt van het klachtenmeldpunt altijd een ontvangstbevestiging. Uw klacht wordt schriftelijk beantwoord.

Het klachtenmeldpunt stuurt alle klachten per email door naar de vervoerder en/of het callcenter. Uw klacht wordt binnen 10 werkdagen beantwoord en afgehandeld.

Als een klacht door de vervoerder niet is afgehandeld of niet naar tevredenheid van u is afgehandeld kunt u dit laten weten. Dan wordt eerst door de veroorzaker van de klacht (vervoerder of callcenter) geprobeerd er samen met u uit te komen. De maximale termijn hiervoor is 3 weken. De vervoerder of het callcenter bericht hierover Regiotaxi Utrecht 2020 - 2023. 

Geschillencommissie
Als het niet lukt om er samen met de vervoerder of het callcenter uit te komen, kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Taxivervoer: www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/taxivervoer

De kosten hiervoor zijn in eerste instantie voor uw eigen rekening. 

Meer weten over de klachtenprocedure? Lees Vervoerreglement en klachtenprocedure Regiotaxi Utrecht