Klachtenmeldpunt
Regiotaxi Utrecht doet er alles aan om reizigers goed van dienst te zijn. Hebt u toch een klacht, dan kunt u terecht bij het onafhankelijke klachtenmeldpunt. Het klachtenmeldpunt neemt uw klacht in behandeling en zorgt ervoor dat uw klacht op de juiste plek terecht komt.
U kunt uw klacht op drie manieren doorgeven:
- Via een online formulier
- Telefonisch
Het klachtenmeldpunt is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 9.00 uur 's ochtends tot 17.00 uur 's avonds. Telefoonnummer: 088 - 00 25 488. - Per brief
Stuur uw klacht naar Regiotaxi Utrecht, Antwoordnummer 58015, 3508 VB Utrecht.
U ontvangt van het klachtenmeldpunt altijd een ontvangstbevestiging. Uw klacht wordt schriftelijk beantwoord.
Het klachtenmeldpunt stuurt alle klachten per email door naar de vervoerder en/of het callcenter. Uw klacht wordt binnen 10 werkdagen beantwoord en afgehandeld.
Als een klacht door de vervoerder niet is afgehandeld of niet naar tevredenheid van u is afgehandeld kunt u dit laten weten. Dan wordt eerst door de veroorzaker van de klacht (vervoerder of callcenter) geprobeerd er samen met u uit te komen. De maximale termijn hiervoor is 3 weken. De vervoerder of het callcenter bericht hierover Regiotaxi Utrecht 2020 - 2023.
Geschillencommissie
Als het niet lukt om er samen met de vervoerder of het callcenter uit te komen, kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Taxivervoer: www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/taxivervoer
De kosten hiervoor zijn in eerste instantie voor uw eigen rekening.
Meer weten over de klachtenprocedure? Lees Vervoerreglement en klachtenprocedure Regiotaxi Utrecht